Skal virksomheten være på Facebook? På LinkedIn? Hva med Twitter eller Instagram? Hva skal vi presentere der? Hvordan skal vi måle suksess? Det er mange som har bra peiling på sosiale medier, kanskje særlig unge. Samtidig har du sannsynligvis mer kompetanse innen ditt fagfelt og vet hvorfor kundene dine velger deg. Utfordringen blir dermed å se hvor det er overlap, og hvor bruk av sosiale medier, bidrar til at du når forretningsmålene dine.
Jeg har brukt 5 punkter som bør være med i en enkel strategi:
Mål:
Tiurfaret 43, 1388 Borgen
olathjomoe@gmail.com
Tel: (+47) 95 96 04 93
OM OLA
Ola Thjømøe er en erfaren markedsfører, med gode resultater fra å lede team til suksess, både innen salg og markedsføring. Jeg er både en analytisk og kreativ, med beina godt plantet i den digitale hverdagen. Jeg er god til å få forretningsprosesser og teknologi til å spille sammen, og på å kombinere tradisjonell - og digtial markedsføring, i jakten på å øke salget.
Copyright @ All Rights Reserved