De aller fleste liker events. Det er en dag vekk fra jobben, du får betalt lunsj og treffer nye mennesker. Men, hvorfor og hvordan bør man arrangere events? Er det lønnsomt?
Det å markedsføre, administrere, gjennomføre og følge opp events, er ressurskrevende dersom man skal gjøre det ordentlig. Jeg har hatt suksess med å automatisere, slik som man automatiserere for eksempel et nurturing program. Opprett marketinglister, kampanje, e-post markedsføring, landingsside, purring, sms-oppfølging til de påmeldte, og evaluering i etterkant. Og, sett opp tydelige mål, og evaluer. Inntekten bør være høyere enn kostanden.
Bildet er fra Sommerseminar 2015, med 250 deltakere. Et arrangement jeg har hatt ansvar for tre år på rad.
Mål:
Det er viktig å ikke miste målet av synet. Eksempler på mål kan være:
Tiurfaret 43, 1388 Borgen
olathjomoe@gmail.com
Tel: (+47) 95 96 04 93
OM OLA
Ola Thjømøe er en erfaren markedsfører, med gode resultater fra å lede team til suksess, både innen salg og markedsføring. Jeg er både en analytisk og kreativ, med beina godt plantet i den digitale hverdagen. Jeg er god til å få forretningsprosesser og teknologi til å spille sammen, og på å kombinere tradisjonell - og digtial markedsføring, i jakten på å øke salget.
Copyright @ All Rights Reserved